.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واكنش رييس جمهور به ماجرای مشايي

"محمود احمدي نژاد" رييس جمهوري، 10 روز پس از اظهارات معاون خود،‌"اسفنديار رحيم مشايي" در باره دوستي با مردم اسراييل، روز گذشته به اعتراضات گسترده عليه اين اظهارات و درخواست استعفاي او از سوي 200 نماينده مجلس و شخصيتهاي سياسي، فرهنگي و مذهبي كشور واكنش نشان داد و اظهارداشت: دولت نهم، دولت كار است و وقت خود را با پاسخ دادن به موج سازيهاي سياسي تلف نمي كند.

احمدي نژاد در ششمين همايش گراميداشت هفته جهاني مساجد در تهران، بدون آنكه بطور مشخص نامي از "رحيم مشايي" ببرد، به رژيم صهيونيستي به شدت حمله كرد و اسراييل را "ستون فقرات ام الفسادها و پرچمداران فساد در دوران كنوني" دانست.

احمدي نژاد گفت:"به فضل الهي، دوران صهيونيست ها به پايان رسيده است. ما به سران اروپايي و آمريکايي نيز نصيحت مي کنيم که تسليم صهيونيست ها نباشند و اگر به پشتيباني آنان دل خوش کنند، متضرر خواهند شد."

رييس جمهوري افزود:" البته در بين سران آمريکا و اروپايي نيز درباره موجوديت صهيونيسم ترديد جدي ايجادشده و ان شاءالله به زودي شاهد برچيده شدن اين جرثومه فساد در منطقه باشيم."

وي يادآور شد: صهيونيسم پيچيده ترين طراحي سياسي و اجتماعي است که تا کنون اتفاق افتاده اما اكنون اين پديده فلسفه وجودي خود را از دست داده است؛ چرا که براي تجاوز، اشغال و برآورده کردن آرزوي اشغال سرزمين هاي نيل تا فرات ايجاد شده بود ولي امروز براي حفظ موجوديتش مجبور است اطراف خود را ديوار بکشد.

رييس جمهوري با اشاره به مخالفت هايي که با طرح موضوع هولوکاست اتفاق افتاد، تصريح کرد: به اذعان نويسنده هاي غربي، دفاع از هولوکاست، دفاع از موجوديت صهيونيست هاست.

وي خاطرنشان کرد: گرچه تعداد صهيونيست هايي که اوضاع را مديريت مي کنند چندان زياد نيستند، اما به گونه اي پيچيده عمل مي کنند که وقتي از صهيونيست ها صحبت مي شود، همه جامعه جهاني را مخاطب اين سخنان مي پندارند و حتي چنين تبليغ شده است که گويا همه مردم آمريکا طرفدار صهيونيست ها هستند ولي اگر همين امروز در آمريکا رفراندوم برگزار و نظر آنها درباره صهيونيست ها پرسيده شود نتايج چيز ديگري را نشان خواهد داد.

رييس جمهوري تاکيد کرد: صهيونيست ها در حالي که منزوي ترين گروه در دنيا هستند، ديگران را با تبليغات رسانه اي پيچيده، منزوي نشان می دهند.

رييس جمهوري در بخش ديگري از سخنان خود به برخي دستاوردهاي دولت نهم اشاره کرد و با قدرداني از کساني که پس از پيروزي انقلاب اسلامي براي آباداني کشور زحمت کشيده اند، گفت: دولت نهم، دولت کار است و وقت خود را با پاسخ دادن به موج سازي هاي سياسي تلف نمي کند.

وي با مقايسه برخي از اقدامات دولت با دوران دولت هاي پيشين، تصريح کرد: به عنوان نمونه، ميزان ايجاد نيروگاه و افزايش ظرفيت توليد برق در سال 76 تا 83 مجموعاً 14 هزار و 386 مگاوات بود و اين افزايش از 84 تا 87 يعني در سه سال اخير 14 هزار و 691 مگاوات شده است؛ يعني بيش از 8 سال قبل به ظرفيت توليد برق کشور اضافه شده و اين ميزان از سال 68 تا 75 نيز حدود 8هزار و 739مگاوات بوده است.

احمدي نژاد گفت: توليد فولاد که در طول 50 سال تا 5/10 ميليون تن رسيده بود، در سه سال گذشته به 5/15 ميليون تن افزايش پيدا کرده است.همچنين زماني که دولت را تحويل گرفتيم توليد سيمان 36 ميليون تن بود و امروز به رقم افتخار آميز 58 ميليون تن رسيده است.

وي افزود:‌ عملکرد دولت نهم در بخش هاي مختلف نيز همين ميزان و نسبت را داراست و نشان دهنده اين است که در دولت نهم با وجود سنگين ترين هجمه ها عليه دولت، شاهد شکوفايي هاي چشم گيري بوده ايم؛ البته ما خودمان را بدهکار مردم و نظام مي دانيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.43 seconds.